“ibrahim tatlıses aşıksın” için 17 Yorum

  1. Anonim dedi ki:

    harıkasınm

  2. ayten dedi ki:

    çok güzel

  3. furkan selim dedi ki:

    şu an bize göre…

  4. byt özmen defasız dedi ki:

    muhtesemsın

  5. Anonim dedi ki:

    bu alemde bır hülyanın bır ibonun ask fılımlerıne hastayım.bende şöyle aşk yaşasaydım keşke.öyle bır kız bulamadım.

  6. aaa dedi ki:

    tamama

  7. sinan dedi ki:

    seni çok seviyorum ibrahim abi mükemmel

  8. efendi dedi ki:

    bende aşıgım arkadaş

  9. ahmet dedi ki:

    en güzel günümüz böyle olsun kanka

  10. FİSUN ATAŞ dedi ki:

    HARİKA İBRAHİM ABİ BANDE SENİN GİBİ AŞIĞIM

  11. murat k dedi ki:

    he valla bende aşığım ama sevda bilmez nasıl bi yare aşık olduğumu

  12. roya dedi ki:

    Ibrahim beyi cok seviyorum

  13. adanalı dedi ki:

    abi senin şarkılarına hastayım gerçekten
    Bıkmadan dinliyorum

  14. ş ü kran dedi ki:

    Hepsi yalan tek gerçek ibo

  15. atakan dedi ki:

    Süper yorum işte İbrahim Tatlıses

  16. reza İranlı dedi ki:

    Ebrahim abi ni allah saklassin

Yorum Yapın